Klacht melden
Klachten
De medewerkers van Combi Zorg doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het voorkomen dat iemand niet tevreden is. Het is belangrijk dat u uw onvrede uit. Dat komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.
U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt bij de bron. Bent u van mening dat uw vraag, klacht of ongenoegen na dit gesprek niet adequaat is afgehandeld, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken.
Combi Zorg
2521AD Den Haag
06-28964282
Email: info@combi-zorg.nl
Klachtenafhandeling door de Zorgaanbieder
Binnen 6 weken reageren wij op uw schriftelijke klacht of klacht per e-mail.
Klachtenbehandeling door de Klachtenfuntionaris
Komt u er samen met Combi Zorg niet uit? Of weet u niet hoe u uw onvrede bespreekbaar moet maken? Ga dan naar de klachtenfunctionaris. Deze helpt u om samen met de zorgaanbieder een oplossing te vinden.De klachtenfunctionaris behandelt uw klacht zorgvuldig en vertrouwelijk. Binnen 4 weken wordt u schriftelijk op de hoogte gebracht over de afhandeling.
Klachtenbehandeling door de Geschillencommissie Zorginstellingen
Als u vindt dat uw klacht na de beslissing van de klachtenfunctionaris nog niet is opgelost dan kunt u in beroep gaan bij de Geschillencommissie Zorginstellingen (www.degeschillencommissie.nl).
Combi Zorg
- PERSOONLIJKE VERZORGING
-
(WIJK)VERPLEGING
-
PALLIATIEVE ZORG
-
HUISHOUDELIJKE VERZORGING
24/7 BEREIKBAAR
Wij zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar en 7 dagen in de week ongeacht feestdagen. Als wij uw aanvraag binnen hebben, dan kunnen wij u een persoonlijk advies uitbrengen over onze particuliere zorg. Tijdens dit gesprek wordt samen met u bepaald welke zorg u wenst of welke zorg noodzakelijk is.
Huishoudelijke hulp nodig?
Als u extra hulp in het huishouden kunt gebruiken. Ook dan kunt u bij Combi Zorg aankloppen. Wij nemen u de zorg uit handen en regellen een betrouwbare huishoudelijke hulp voor u.